miercuri, 14 iulie 2010

Lamuriri si Frustrari

In ultima vreme tot primesc mailuri de tip spam de la mai multe bloguri cu haine... Inteleg ca vreti sa va vindeti hainele dar cateodata sunt enervante aceste mesaje.
De asemenea, primesc cereri legate de schimb de linkuri...deoarece blogul meu e unul putin mai special ;)) nu le pot accepta pe toate, ci doar pe cele care sunt cat de cat in tematica sau imi plac mie in mod special. Nu am eu mari pretentii, dar asa mi se pare corect.
O alta problema este cea legata de pretul hainelor, am explicat si mai explic odata: Hainele sunt mult mai ieftine in strainatate, doar ca la pretul lor se adauga transportul pana in Romania, cateodata chiar cat valoare produsului, taxele vamale si taxele postale de la mine pana la clienti. Tin sa precizez din nou asta deoarece am primit cateva critici legate de acest lucru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu